Ogłoszenie

* ZARABIAJ NA KLIKANIU REKLAM *

Polecam, sam osobiście z niej korzystam i nie ma żadnych problemów z wypłatą pieniędzy.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Share Up To 110 % - 10% Affiliate Program
Zarejestruj się i napisz do mnie, wytłumaczę Ci jak to działa.
Jeżeli korzystasz z AdBlocka to musisz go wyłączyć, żeby zobaczyć link.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -






  • Index
  •  » Pomoc
  •  » Normal mapa z kanałem głębi

#1 28-06-2011 16:21:12

death666

Member

Zarejestrowany: 28-06-2011
Posty: 1

Normal mapa z kanałem głębi

Witam

Potrzebuję textury z podwujną wypukłością. Dodatkową tworzy normal mapa która posiada kanał prześwitujący (transparentny). To co jest dodatkowo wypukłe jest prawie całkowicie prześwitujące.
W skrócie wygląda to tak: normal mapa która w miejscach bardziej wypukłych jest bardziej prześwitująca, w obrzeżach mniej a w głębi wcale.
Sorki za taki głupi opis ale nie wiem czy się ktoś z Was z tym spotkał a i sam nie wiem do końca jak to nazwać.
Da się to zrobić ręcznie wymazując (zmniejszając opacity na prześwitującym background) odpowiednie miejsca ale wychodzi to dość brzydko.

Do tworzenia normali używam Adobe Photoshop CS4 + plugin nvidia

Będę wdzięczny za każdy pomysł

Ostatnio edytowany przez death666 (28-06-2011 16:23:21)

Offline

 
  • Index
  •  » Pomoc
  •  » Normal mapa z kanałem głębi

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pielegniarstwo.pun.pl www.zmianaplci.pun.pl www.pokemon-arena-time.pun.pl www.naruto-arena.pun.pl www.wwesvr.pun.pl